منتدى طب الفم والاسنان جامعه الاسكندريه
 
الرئيسيةس .و .جبحـثالتسجيلالأعضاءالمجموعاتدخول

شاطر | 
 

 يعنى ايه دار مناسبات أليكس دينت؟؟

اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : 1, 2  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
abo el saad
Admin
Admin


عدد الرسائل : 763
العمر : 29
تاريخ التسجيل : 28/02/2008

مُساهمةموضوع: يعنى ايه دار مناسبات أليكس دينت؟؟   الأربعاء مارس 12, 2008 11:26 pm







القسم دة أتعمل مخصوص عشان ماتبقاش لوحدك

في زعلك
في فرحك
أدخل وقول ......

هتلاقينا جنبك .........
في الفرح وكمان الحزن .............
حاجات تخص الكليه أو حياتك الشخصيه
وده لأننا مش زمايل
احنا أخوات
وكل واحد يفيد التانى

والسلام .................. خير ختام

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://alexdent.yoo7.com
lola_moon
دكتور شاطر
دكتور شاطر
lola_moon

عدد الرسائل : 286
العمر : 31
تاريخ التسجيل : 07/03/2008

مُساهمةموضوع: رد: يعنى ايه دار مناسبات أليكس دينت؟؟   الخميس مارس 13, 2008 3:50 pm

حقيقي تسلم افكارك ياادمين فكره زي الفل
اتمني ان هذا القسم يتملا بالمناسبات والاخبار الساره ان شاء الله lol!
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
nesma
دكتور شاطر
دكتور شاطر
nesma

عدد الرسائل : 81
العمر : 30
تاريخ التسجيل : 04/03/2008

مُساهمةموضوع: رد: يعنى ايه دار مناسبات أليكس دينت؟؟   الجمعة مارس 14, 2008 5:40 pm

ههههههههههههه
ان شاء الله يبقي اول خبر يكون ليه مممممممممممممم بالعند في لوله (خطوبتي ان شاء الله)قولوا امين طيب اقول انا (اااااااااااااااااااااميييييييييييييييييين)
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
nada
دكتور شاطر
دكتور شاطر
nada

عدد الرسائل : 140
العمر : 30
تاريخ التسجيل : 15/03/2008

مُساهمةموضوع: رد: يعنى ايه دار مناسبات أليكس دينت؟؟   السبت مارس 15, 2008 9:19 pm

الف مبروك يا نسمه طيب مش عيب تخبى علينا كده ده انا صاحبتك الانتيم وعموما كلنا هنقول اميــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــن بس انتى اللى جبتيه لروحك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
dr smsm
دكتور شاطر
دكتور شاطر
dr smsm

عدد الرسائل : 76
العمر : 30
تاريخ التسجيل : 06/03/2008

مُساهمةموضوع: رد: يعنى ايه دار مناسبات أليكس دينت؟؟   الإثنين مارس 17, 2008 7:48 pm

ههههههههههههههههههههههه
فكرة جامدة اوووووي بتعت دار المناسبات دي
ومبرووووووووووك لعروستنا
يللا اهو نعملك فرح هنا
وصدقيني مش حنكلفك حاجة
احنا اللي حنعمل كل حاجة
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
وبعدين يا لولو متفقديش الامل في الارتباط
كفاية على تعبنا ربنا حيكافنا بعريس زي حالاتنا ولا يهمك
هههههههههههههههههه
ويللا يا محمد عروستك عندي انا ولا يهمك
فلسطينة اهو تغير وتجرب انواع جديدة
هههههههههههههههه

منوووووووورين كلكم
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
abo el saad
Admin
Admin


عدد الرسائل : 763
العمر : 29
تاريخ التسجيل : 28/02/2008

مُساهمةموضوع: رد: يعنى ايه دار مناسبات أليكس دينت؟؟   الثلاثاء مارس 18, 2008 12:34 am

هتجيبى لى فلسطينيه
اصوم اصوم وافطر على جاتوه يعنى
كويس
بس انا
حلم عمرى أتجوز وحده لبنانيه
لو تعرفى يا ريت
أكون شاكر

_________________


عدل سابقا من قبل bony_soon في الإثنين مايو 05, 2008 5:55 pm عدل 1 مرات
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://alexdent.yoo7.com
dr smsm
دكتور شاطر
دكتور شاطر
dr smsm

عدد الرسائل : 76
العمر : 30
تاريخ التسجيل : 06/03/2008

مُساهمةموضوع: رد: يعنى ايه دار مناسبات أليكس دينت؟؟   الثلاثاء مارس 18, 2008 12:56 am

ايه يا محمد هما الفلسطينين مش عاجبينك ولا ايه
هو انت تطول اساسا
يللا يا محمد لولا انك الادمن والميزانية مش ناقصة خصومات كنت عملت فيك عمايل
هههههههههههههههههههههههههههه
ماشي نشوفلك واحدة لبنانية
على فكرة اعرف وحدة اسمها سيرين
بس اكبر منك
بسنة
يمشي ولا لا
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
abo el saad
Admin
Admin


عدد الرسائل : 763
العمر : 29
تاريخ التسجيل : 28/02/2008

مُساهمةموضوع: رد: يعنى ايه دار مناسبات أليكس دينت؟؟   الثلاثاء مارس 18, 2008 12:59 am

يمشى
حد لاقى

دى لبنانيه
عارفه يعنى ايه؟؟
كما اسمها حلو الصراحه

أما لو كانت فلسطينيه
لا
انا لازم أفكر كتييييييييييييييييييييير

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://alexdent.yoo7.com
dr smsm
دكتور شاطر
دكتور شاطر
dr smsm

عدد الرسائل : 76
العمر : 30
تاريخ التسجيل : 06/03/2008

مُساهمةموضوع: رد: يعنى ايه دار مناسبات أليكس دينت؟؟   الثلاثاء مارس 18, 2008 4:24 pm

ماشي خلاص فكرني اديك نمرتها بكرة في الكلية
اهو نيال مين وفق راسين في الحلال
هههههههههههههههههههههههههه
وحتبقى حاجة جامدة
فلسطينية تجوز واحد مصري لواحدة لبنانية
هههههههههههههههههههههههههههههه
بس انت برضو مش ناوي تعدل وتبطل تحبط في الحلل وتسيب الفلسطينين في حالهم
اساسا احنا مش حنرضى نجوزك واحة فلسطينية
اشبع باللبناني لوحدك
هههههههههههههههههههههههههههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
lola_moon
دكتور شاطر
دكتور شاطر
lola_moon

عدد الرسائل : 286
العمر : 31
تاريخ التسجيل : 07/03/2008

مُساهمةموضوع: رد: يعنى ايه دار مناسبات أليكس دينت؟؟   الثلاثاء مارس 18, 2008 7:40 pm

حلو اوي قلبنا دار المناسبات لخاطبه
وبعدين لبنانيه ايه دي يامحمد هو فيه احلي ولا اذكي ولا اطيب م البنت المصريه وبعدين مهما تدور مش هتلاقي حد يستحملك غير بنت بلدك
اعقل كده وسيبك م الهواجس اللي انت فيها دي ... ال لبنانيه ال Laughing Laughing
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
abo el saad
Admin
Admin


عدد الرسائل : 763
العمر : 29
تاريخ التسجيل : 28/02/2008

مُساهمةموضوع: رد: يعنى ايه دار مناسبات أليكس دينت؟؟   الثلاثاء مارس 18, 2008 9:39 pm

يا بنات
اللبنانسه دى ست البنات

بصراحه كده

جمال موجود

طباخه محدش ينكر

لغه حلوه برده موجود

أما حكايه تستحملنى دى

فانا مش تقيل

ده انا مصرى وابويا مصرى

وبعدين دى حريه شخصيه؟؟

هو انا بشتم فى البنت المصريه لاسمح الله

احنا عملين دار المناسبات دى لحل مشاكل الاعضاء

سيبونى براحتى

وهتجوز هاتجااااااااوز

لبنانيه برده

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://alexdent.yoo7.com
lola_moon
دكتور شاطر
دكتور شاطر
lola_moon

عدد الرسائل : 286
العمر : 31
تاريخ التسجيل : 07/03/2008

مُساهمةموضوع: رد: يعنى ايه دار مناسبات أليكس دينت؟؟   الأربعاء مارس 19, 2008 4:13 pm

حريه شخصيه ؟؟ ممممم يعني اطلع انا منها
متشكرين والله بس متنساش تعزمنا ع الفرح عشان نتفرج Evil or Very Mad Evil or Very Mad
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
abo el saad
Admin
Admin


عدد الرسائل : 763
العمر : 29
تاريخ التسجيل : 28/02/2008

مُساهمةموضوع: رد: يعنى ايه دار مناسبات أليكس دينت؟؟   الأربعاء مارس 19, 2008 6:51 pm

كان على عينى
بس هتيجوا بيروت ازاى؟؟؟؟

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://alexdent.yoo7.com
the target
دكتور شاطر
دكتور شاطر


عدد الرسائل : 49
العمر : 29
تاريخ التسجيل : 20/03/2008

مُساهمةموضوع: رد: يعنى ايه دار مناسبات أليكس دينت؟؟   الخميس مارس 20, 2008 11:59 am

المنتدى جامد وربنا يحفظكم جميعا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
the target
دكتور شاطر
دكتور شاطر


عدد الرسائل : 49
العمر : 29
تاريخ التسجيل : 20/03/2008

مُساهمةموضوع: رد: يعنى ايه دار مناسبات أليكس دينت؟؟   السبت مارس 22, 2008 4:50 pm

شكرا يا ولاء انتى ومحمد على الرسائل الجميله ديه وان شاء الله يبقى المنتدى ده أجمد منتدى لطب الفم والاسنان
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
lola_moon
دكتور شاطر
دكتور شاطر
lola_moon

عدد الرسائل : 286
العمر : 31
تاريخ التسجيل : 07/03/2008

مُساهمةموضوع: رد: يعنى ايه دار مناسبات أليكس دينت؟؟   الأحد مارس 23, 2008 8:41 pm

امين يااااااااارب
ربنا يسمع منك ياتارجت ... بجد نورت المنتدي بكلامك الحلو ده وتشجيعك لينا
bounce bounce
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
nesma
دكتور شاطر
دكتور شاطر
nesma

عدد الرسائل : 81
العمر : 30
تاريخ التسجيل : 04/03/2008

مُساهمةموضوع: رد: يعنى ايه دار مناسبات أليكس دينت؟؟   الثلاثاء أبريل 01, 2008 9:52 pm

والله يا استاذ تارجت قصدي ياباش مهندس يووووووووووووووووووووه
ياحضة الضابط
لالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالا
خلاص افتكرت يادكتور تارجت
كلنا سعداء انك اشتركت وان شاء الله هاعزمك في فرحي
هههههههههههههههههههههههههههههههه
من حقي احلم
وعلي راي المثل (لو بطلنا نحلم نموت)
وكلنا هنشجع في نفس واحد
(اوه اوه منتدي يامنتدي اوه اوه)
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
abo el saad
Admin
Admin


عدد الرسائل : 763
العمر : 29
تاريخ التسجيل : 28/02/2008

مُساهمةموضوع: رد: يعنى ايه دار مناسبات أليكس دينت؟؟   الثلاثاء أبريل 01, 2008 10:16 pm

ربنا يسمع منك ياااااااااااااااارب

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://alexdent.yoo7.com
the target
دكتور شاطر
دكتور شاطر


عدد الرسائل : 49
العمر : 29
تاريخ التسجيل : 20/03/2008

مُساهمةموضوع: رد: يعنى ايه دار مناسبات أليكس دينت؟؟   الخميس أبريل 03, 2008 10:58 pm

الله يخليك يا دكتوره نسمه
أنا اللى سعيد بالاشتتراك معاكم فى المنتدى
س ياريت بجد تعزمنى على الفرح
ويارب يكون قريب علشان عايزين نفرح بحد فى المنتدى
ونزل صور الخطوبه على المنتدى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
the target
دكتور شاطر
دكتور شاطر


عدد الرسائل : 49
العمر : 29
تاريخ التسجيل : 20/03/2008

مُساهمةموضوع: رد: يعنى ايه دار مناسبات أليكس دينت؟؟   الجمعة أبريل 04, 2008 6:55 pm

عايزين كلنا نقول لاسلام (the promise)كل سنه وهو طيب بمناسبه عيد ميلاده(120)
بجد يا جماعه اسلام ده من أعز الناس وأحسن الناس اللى انا عرفتها
ليه!!!! معرفش
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
the promise
دكتور شاطر
دكتور شاطر


عدد الرسائل : 165
العمر : 29
تاريخ التسجيل : 03/03/2008

مُساهمةموضوع: رد: يعنى ايه دار مناسبات أليكس دينت؟؟   الأحد أبريل 06, 2008 10:56 pm

شكرا ياحماده علي الكلام الجميل ده

وعلي انك فاكر عيد ميلادي

وبعدين انت والله اللي من اعز الناس عندي

وماقدرش استغني عنك والله
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
abo el saad
Admin
Admin


عدد الرسائل : 763
العمر : 29
تاريخ التسجيل : 28/02/2008

مُساهمةموضوع: رد: يعنى ايه دار مناسبات أليكس دينت؟؟   الأحد أبريل 06, 2008 11:03 pm

كل سنه وانت طيب يا اسلام
وعقبال 100 سنه

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://alexdent.yoo7.com
nada
دكتور شاطر
دكتور شاطر
nada

عدد الرسائل : 140
العمر : 30
تاريخ التسجيل : 15/03/2008

مُساهمةموضوع: رد: يعنى ايه دار مناسبات أليكس دينت؟؟   الإثنين أبريل 07, 2008 5:50 pm

كل سنه وانت طيب يا اسلام عقبال ماتتخرج بقى وتخلص
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
lola_moon
دكتور شاطر
دكتور شاطر
lola_moon

عدد الرسائل : 286
العمر : 31
تاريخ التسجيل : 07/03/2008

مُساهمةموضوع: رد: يعنى ايه دار مناسبات أليكس دينت؟؟   الجمعة أبريل 11, 2008 8:52 pm

كل سنه وانت طيب يااسلام وعقبال يارب مليون سنه
وع فكره ياتارجت اسلام زميل عزيز عليا انا كمان وبعتز جدا بارائه وباسلوبه وبتنويره للمنتدي بموضوعاته الجامده اوي .. ربنا يكرمك يااسلام واشوفك باش مهندس اد الدنيا لوووووووووووول
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
nesma
دكتور شاطر
دكتور شاطر
nesma

عدد الرسائل : 81
العمر : 30
تاريخ التسجيل : 04/03/2008

مُساهمةموضوع: رد: يعنى ايه دار مناسبات أليكس دينت؟؟   الأربعاء أبريل 30, 2008 10:52 pm

كل سنه وانت طيب يا اسلام والله ماكنت اعرف معلش جات متاخر
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
 
يعنى ايه دار مناسبات أليكس دينت؟؟
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 2انتقل الى الصفحة : 1, 2  الصفحة التالية

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
Alexdent :: أليكس دينت :: دار مناسبات أليكس دينت-
انتقل الى: